Translate

piątek, 22 sierpnia 2014

Tak naprawdę to oczy mówią , czy człowiek jest szczęśliwy , a nie uśmiech ;)

Witajcie Moje Kochane ;*
Ponad miesiąc mnie tu nie było ale to dlatego, że przeprowadziłam się do chłopaka i mam mały dostęp do internetu ... Ale wszystko układa się jak najlepiej ! :D
I Cel - 60 kg ZALICZONY !

Jestem z siebie dumna ^^
Ostatnia waga z piątku (15.08 )

Nie mierzyłam się ale widzę po ciuchach , że są dużo luźniejsze :D nawet spodnie , w które ledwo się mieściłam teraz są luźne :D :D ^^



Łącznie - 12 kg ^^ :D
Suuuperrr ! ^^

A jak Wam idzie ? ^^
Jak postępy ?
;)

**
Nie mam czasu na ćwiczenia , cały dzień spędzam z Miśkiem <3 
Ale obiecuję , że to się zmieni ! ;*
MUSZĘ znowu zacząć robić przysiady , brzuszki i pompki ... 
Jakoś to będzie :)
Byle do przodu :)

Chudego Mordeczki ;**



Brak komentarzy: