Translate

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Psychologia Tłumu ^^

Mordeczki ;*
Poniedziałku prawie koniec ^^
Niedługo Majówka ;D Jakie plany ? ;)
Ja dostałam zaproszenie od ziomeczka na imprezę ^^
Swoją drogą to bardzo się czepia , że wgl go nie odwiedzam a codziennie mi pisze żebym wpadła ^^
Dziś miałam rozmowę o pracę i co? DOSTAŁAM JĄ! A jak ^^  Razem z Kamą będziemy pracować ^^
Potrzebuje tej pracy ^^
Planuje Wyjazd w czerwcu  do Włoch na parę Dni - sama ;D

Do tego pomysłu nakłoniła mnie autorka tego bloga ---- >  http://designyourlife.pl/podroze/podsumowanie-wypadu-do-rzymu-czyli-jak-mi-bylo-samej-ile-wydalam-i-jak-to-wszystko-zorganizowac/#comment-32910

Bardzo ciekawy post . Relacja z podróży z Rzymu w pojedynkę ^^
Dokładnie opisane co ze sobą zabrać , jak się przygotować , ile pieniędzy wziąć ,  podane linki do tanich lotów i wyliczenie ile kosztował ją wyjazd do Rzymu na 5 dni . Bardzo polecam osobą , które chcą gdzieś wyjechać na wycieczkę ;)

Moje odchudzanie idzie dobrym torem :)
Jestem z siebie zadowolona jak na razie :)

Wczoraj spożyte kcal = ok 800 kcal
Aktywność - 4 h spaceru , 4 min ćwiczeń na stepie

Bilans dzisiejszy ;
I posiłek Góralek Orzechowy ok 270 kcal + trochę chrupek paprykowych ok 170 kcal --- MUSIAŁAM! Wyszłam z domu o 10 , wróciłam o 16 nic nie jadłam więc się skusiłam na to ;c
II posiłek - Sałatka feta ok 200 kcal
III posiłek - pół bułki z salami i sałatą ok 350 kcal

R = 990 kcal

Aktywność ;
3 h spaceru
3 min ćwiczeń na stepie

Jeszcze wyjdę na jakiś spacer ^^
A Wam jak idzie ? ;)
LATO ! LATO !
BIERZEMY SIĘ DO ROBOTY!
WALCZYMY !
RUN!!!



1 komentarz:

StayStrong pisze...

Powiem szczerze, że przez pewien czas non stop robiłam 8 min na brzuch, Do tego Killer, zaczęłam tabatę, na początku jakiś wielkich efektów nie było, a po miesiącu gdy przerwałam waga spadła i był moment, że wskazywała 47kg.