Translate

wtorek, 8 kwietnia 2014

Show me , don't tell me .

ZACZNIJ ! Kiedy inni szukają wymówek !
ĆWICZ ! Kiedy inni wciąż marzą !
NIE PODDAWAJ SIĘ  Kiedy inni rezygnują !


Spytaj samego siebie "Kim na prawdę chce być ?" I co jesteś w stanie poświęcić , aby stać się tą osobą


MOTYWUJEMY SIĘ NA WZAJEM !!





Przedstawię Wam 12 produktów , które dodają energii ;
1. Miód
2. Jabłka
3. jajka
4. słodkie ziemniaki 
5. łosoś 
6. pomarańcza
7. banany 
8. płatki owsiane 
9. fasola 
10. szpinak 
11. jogurt 
12. migdały 







Jak Wam idzie ? Mam nadzieje, że się nie poddajecie! '

Wczoraj przesadziłam ze słodkim ;c
Bilans za 8.03  ;
Śniadanie  - dwie małe kromki chleba z masłem i papryką czerwoną ok 150 kcal
Trzy małe placuszki z serka homogenizowanego ok 250 kcal

II Śniadanie - serek wiejski 230 kcal + kromka chleba razowego żytnio-pszennego z masłem orzechowym i bananem ok 110 kcal 
r = ok 340 kcal

Obiad - Cztery małe kromki chleba razowego z sałatą , pomidorem i papryką czerwoną = ok 350 kcal

Podwieczorek - Warzywa Na Patelnie ok 150 gram = 100 kcal

R =  ok 1190 kcal

Po za programem ; SŁODYCZE ;C
- Kinder Maxi King 179 kcal
- Kilka jajeczek wielkanocnych z nadzieniem ok 100 kcal 
- pół batona GÓRALKA ORZECHOWEGO ok 140 kcal
R = 419 kcal

Łącznie = 1609 kcal ... myślałam , że będzie z 2 tys !!

Spalonych kcal =  525 kcal


Aktywność ;
100 min sprzątanie pokoju -315 kcal
50 min mycie okien -210 kcal
Ćwiczenia z Ewką (ostatni obrazek )

Zrezygnowałam z Wyzwania , byłam na 14 DNIU , zastąpiłam je ćwiczeniami z ewką tymi ;


Dziś o 1 w nocy zrobione ; 
10 x TRICEPSA 







1 komentarz:

Unknown pisze...

Świetna motywacja ! Powodzenia w wyznaczonych sobie celach !