Translate

niedziela, 27 kwietnia 2014

Kolory tęczy ^^

Mordeczki ;*
Nudna Niedziela...
Przed chwilą wróciłam z 3h spaceru ^^
Pogoda jak wyszłam z domu ; piękne słoneczko gorąco , wracam ; pada deszcz ;o
Lubie deszcz ^^
Tęcza ^^

Bilans ;
I posiłek - Banan 100 kcal
II posiłek - trzy małe placuszki marchwiowe ok 200 kcal
R = ok 300 kcal
Na razie :) Spokojnie :)

Aktywność ;
3 h spaceru
3 min ćwiczenia na stepie


Jutro na 11 mam rozmowę o pracę  , w tej samej firmie co pracowałam w wakacje tylko na innym stanowisku i stała pensja ! A to akurat ważne dla mnie .
W wakacje pracowałam i za cały miesiąc dostałam ponad 900 zł ;o no więc WTF?!
A teraz jasno powiedzieli mi ile będę miała na rękę i jest gicior ! ;D


Dawka popołudniowej motywacji dla Was ! ;*







2 komentarze:

Unknown pisze...

ja czasem lubię zarabiać tyle na ile zapracuję :)

Vicky pisze...

Dobrze ci idzie nie poddawaj się ;)
świetny blog zapraszam do mnie http://my-personal-perfection.blogspot.com/ ;*