Translate

wtorek, 22 kwietnia 2014

Again...

Już po świętach :) Myślałam, że zawalę ale na szczęście nie ! Jestem taka dumna z siebie ^^ :D
Przez święta zjadłam tylko 2 x po 250 ml zupy pomidorowej z makaronem i 400 ml Kefiru ^^ ! Jest moc!

W niedziele byłam na 5 godzinnym spacerze  -630 kcal !!  :D
Jestem taka dumna z siebie! ^^

Wczoraj skusiłam się trochę na makowca ... ;o ale no nic nie żałuje raz na jakiś czas można byle nie często :P

Bilans za 22. 03 ;
6 Pierogów Ruskich - ok 520 kcal
Serek wiejski  - ok 195 kcal
Kromka chleba jasnego z masłem i jajkiem ok 240  kcal
Kawałek makowca  - ok 170 kcal

R = 1125 kcal

Nie jestem z siebie zadowolona .... to troszkę za dużo ... Tym bardziej że dziś mało ruchu ....

Aktywność ;
1 h spaceru   -126 kcal
30 min pranie ręczne   -80 kcal
30 min układanie w półkach   -95 kcal
5 min wchodzenia po schodach   -96 kcal

R = 379  SPALONYCH KCAL!

Jutro (  a raczej już dziś ) biorę się za normalne ćwiczenia ! Musze ! Będę chuda do wakacji !
Jak nie zobaczę 1 lipca na wadzę 55 kg to chyba się zabije ;(


Zawsze mogło być gorzej... ale jest źle...

Mama zawsze mi powtarza ;
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - PSM !!!

Powodzenia ;) !! Wytrwałości  Kochane ! Damy Radę ! ;*

Słodko ? 
Raczej...
Obrzydliwie ...
Założę się , że ...
Gdyby kazali jej ....
Zjeść to przed lustrem ...
NIGDY by tego nie zrobiła...
:o 
WTF ... ;o 
OMG  ;o ...

1 komentarz:

Unknown pisze...

Chciałabym trochę tego samozaparcia.
I tyle czasu co Ty, móc prawie codziennie pisać...

Projektujesz? Pokaż :) Ja byłam rok na MSKPU :)