Translate

czwartek, 3 kwietnia 2014

For Life

Podsumowanie Marca ;
waga - 4 kg
cm  - 12 cm
Najwięcej spadło z talii bo aż 6 cm :) co mnie  bardzo cieszy ! :)
Skóra = poprawa wyglądu , bardziej napięta , znikome ślady cellulitu
Twarz = używam nowej maseczki , domowy sposób, który sprzedała mi babcia jak jeszcze byłam mała ; SKÓRKI Z OGÓRKA ZIELONEGO - "przemywać" nimi twarz , cera po nich zrobiła mi się gładsza :)

Co nowego u mnie?
Kilka dni temu okociła mi się kotka. Mam w domu trzy ślepe koteczki , dwa czarne jeden czarno-biały . Już są takie słodkie ale nie mogę ich zostawić , niestety pójdę do schroniska albo komuś wydam, moja koleżanka chce czarnego :)

Dziś jest mój 11 DZIEŃ WYZWANIA - pompki, przysiady , brzuszki = wszystko x55

5 Dni bez alkoholu

Założyłam fanpage  link ---->  https://www.facebook.com/pages/Obud%C5%BA-si%C4%99-z-motywacj%C4%85-za%C5%9Bnij-z-satysfakcj%C4%85/1421786764739724?ref=hl

Zrobiłam porządki w szafce z butami - połowę butów wyrzuciłam , zastąpiłam je szpilkami i półbutami :)

Dziś się biorę za napisanie prac z INFORMATYKI , POLSKIEGO , BIOLOGI I ANGIELSKIEGO
z tym że , na polski nie ma do wyboru , bo osoby , które chcą zdawać maturę mają podane dwa ... ale ja się nie martwię zawsze byłam dobra z przedmiotów humanistycznych :)

Jutro mam zjazd ( czyt.szkoła)

Pewna dziewczyna postawiła mi tarota... podobno poznam chłopaka , z którym będę bardzo szczęśliwa i związek będzie miał przyszłość :)

Wczoraj zawaliłam z dietą, zjadłam za dużo słodyczy ... dowiedziałam się,że moja kochana babcia ma podejrzenie guza w nosie... :( chyba zajadłam smutki ..


No ale trzeba się wziąć za siebie ! Do lata zostało mało czasu !! A ja mam sporo do zgubienia !



Zobacz jak poprawnie wykonywać deskę :) 










1 komentarz:

Unknown pisze...

Ale u Ciebie wszystko pięknie ładnie ;)
Gratulacje kochana ! <3
Trzymaj tak dalej ;*