Translate

czwartek, 20 marca 2014

Pierwszy Dzień Wiosny ;)

No to mamy ! Pierwszy dzień wiosny ! Pewnie będzie słoneczny ~:) I od razu DZIEŃ WAGAROWICZA , przyznać się , kto idzie na wagary ? :)
Niestety ja mam szkołę zaoczną w co drugi weekend więc całe dwa tygodnie zawsze wolne :)
Ćwiczenia i dietę trzymam , jest dobrze :) Czasem zdarzają się grzechy i grzeszki ale jest dobrze :) Waga się utrzymuje , cm spadają ;)

Dostaliśmy już zadania na zaliczenie II semestru , teraz czeka mnie napisanie tego. A dopiero mamy podane z 5 przedmiotów , gdzie tam reszta.  Ale mus to mus :)
W piątek kolega zaprosił mnie na imprezę o 3 w nocy :o no cóż i tak siedziałam przed lapkiem to co mi szkodziło :) Wracałam po 18 i na przystanku spotkałam przyjaciela , który właśnie wybierał się na urodziny do naszej wspólnej koleżanki . Więc pojechaliśmy do mnie , ogarnęłam się i wyruszyliśmy :) Wróciliśmy do mnie o 6 rano i całą niedziele przeleżeliśmy w łóżku oglądając filmy :)
Alkohol był ale 3 dni nie jadłam więc myślę, że się zremisowało :)

Bilans za 19.03 ;
Wstałam o 13 ;)

14.15 - zupa Zacierka na Mleku  250 g mleka = 140 kcal , 200 g zacierki = 290 kcal   = 430 kcal
17.30 - Kalafior 100 g = 22 kcal , z bułką tartą   , razem ok 85 kcal
razem = 515 kcal

Aktywność ;
40x pajacyki
20x  przysiady
10 x pompek
30x brzuszki
20x skrętoskłony
20x skłony
25 sek ściana


Bilans za 20.03 ;

19.00 - serek wiejski naturalny + bułka jasna  400 kcal
20.00 - budyń śmietankowy 200 kcal
23.00 - trzy kanapki jasnego chleba z jajkiem ( dwa jajka ) ok 370 kcal

Razem = 970 kcal

Aktywność ;
2 h spaceru -254 kcal
20x przysiady
40x skłony
25sek krzesło
50x pajacyki
10 pompek
30 x brzuszki

2 min ćwiczeń na nogi siedząc na krześle .


Ćwiczenia na "SMUKŁE NOGI" są w tym :)

Zaczęłam oglądać Cene Marzeń , bardzo mnie motywuje :) Oglądał ktoś ?
Pokazuje też jak fałszywa potrafi być przyjaźń ...


Chudego :*




1 komentarz:

Unknown pisze...

Pięknie sobie radzisz kochana, oby tylko tak dalej ! <3