Translate

sobota, 1 marca 2014

Ostatnia Sobota...

Ostatnia Sobota karnawału , jakie plany?
Ja siedzę w domu... ;c  Powód ? Brak funduszy ... ;c

Dziś miałam szkołę , na szczęście bardzo króko - od 8 do 11.40 :)
Moja klasa jest przyjebana po prostu ;d same wariaty ;d  Ale kocham ich <3 <3  !!
Jutro mam na szczęście wolne z tego co się dowiedziałam ;D Jeszcze lepiej <3  Ale co z tego jak sie w domu siedzi... ;c

Wczoraj byłam w centrum , kupiłam sobie dwie pary butów ;D Na reszcie ! Bo już chodziłam w rozjebanych xD

Nie wiem co  będę teraz robić.... szczerze? To bym poszła na jakąś impreze ... ;d

Wgll... co się stało ;ooo Cyganka dziś mi zajebała 15 zł ;oo
Wróżyła , wróżyła i zwinęła.... ;oo
"Cyganka prawdę Ci powie" - taaa już to widzę xd

Będę miała dwujkę dzieci , kochającego męża i będę bagata. Ślub wezmę w szybkim czasie xD haha xD dobre ;D ZŁODZIEJKA ;/  !!!

Chudego :*

Brak komentarzy: