Translate

piątek, 28 lutego 2014

Za wszelką cene

Dziś waga pokazała 65 kg :D Świetnie , kg lecą  a ja coraz bardziej szczęśliwa :D

Tylko pokusy mnie kuszą ... a mianowicie zioło :/   ehhh... nie mam az tak silnej woli i lubie jarać :) Ale muszę z tym skończyć ! Nie od jutra tylko od dziś ! Tylko jeszcze jak to zrobić ....

Ost moje spacery były po 4/5 a nawet 8 h ! Tak tak , całą noc spacerowałam z moim przyjacielem ;D Zero zmęczenia :) a ile kcal spalonych ;oo a musiałam , bo było pare kostek czekolady ;D

Bilanse ;

26.02 ;
- pare kawałków czekolady ok 160 kcal
- pół kromki chleba jasnego z masłem ok 120 kcal
razem = 280 kcal
Spalonych kcal 1017

Aktywność ;
Spacer 8 h = 480 min

27.02 ;
- dwie garscie chrupek paprykowych ok 180 kcal
- dwie kostki czekolady = 64 kcal
- dwa średnie starte jabłka = ok 80 kcal
 Razem = ok 324 kcal
Spalonych 225 kcal

Aktywność ;
2h spaceru = 120 min



Chudego :*



Brak komentarzy: