Translate

wtorek, 25 lutego 2014

Tag *.* Moje Blogowe Sekrety #

Hej !! 
Czytając Wasze blogi , napotkałam się na fajny post, postanowiłam , że sama zrobie swój ;

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często dodajesz posty ?
Tego bloga prowdzę od 4 Lutego 2014 roku , miałam po za nim  jeszcze dwa ale skasowałam. Staram się jak najczęściej dodawać posty, czasem kilka dziennie.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i co robisz w pierwszej kolejności ?
Zakładkę z blogiem mam cały czas otwartą , w pierwszej kolejności sprawdzam statystyki , czy ktoś dodał mnie do obserwowanych , komentarze, a na koniec sprawdzam posty innych blogerek :)

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą , że prowadzisz bloga?
Rodzina nie wie , wie tylko mój przyjaciel :)

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek ?
Bardzo lubie czytać posty , w których blogerki zamieszczają swój bilans, ćwiczenia , ogólna walka z kg , swoje inspiracje , hobby etc . 

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom ?
Jasne ! A szczególnie liczby obserwowanych i komentarzy :P

6. Czy zdażyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to , by móc go zrecentować na swoim blogu?
Nie , nie miałam jeszcze takiej okazji  ;)

7. Czy pod wpływem blogów urodowych , kupujesz więcej kosmetyków , a co za tym idzie - wydajesz więcej pieniędzy?
Nie. Mam swoje sprawdzone kosmetyki , z których nie zrezygnuje !! ;D Aczkolwiek , na jednym z blogów czytałam o peelingu truskwkowym i nie ukrywam , kupiłam go :)

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu ?
Hmm mam większą motywacje do ćwiczeń, diety i ogólnie zmiany siebie na lepszą . Pisanie pomogło zapomnieć mi w jakims stopniu o moim tokstycznym związku , w którym byłam. Poznałam wielu wspaniałych ludzi , i chyba to jest najważniejsze :)

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z intrernetu xD  Często mam tak , że oglądam jakiś serial lub film i pomysły same wpadają , przeglądam inne blogi i jak coś mi się spodoba , robię swoją własną wersje. 

10. Czy miałaś kiedys kryzys w prowadzeniu bloga , tak że chciałaś go usunąć ?
Całe szczęscie nie ! Nie wyobrażam sobie tego :o jaki kryzys ? Co to wgl jest ;ooo 

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn ?
Np. Głupie pytania typu "O czym mogę napisać w poście?" - Przecież to Twój blog sama powinnaś wiedzieć, jeżeli nie wiesz to po co go zakładałaś ?
Kopiowania postów !! I to jeszcze gdyby coś zminiły , ale nie ! Na żywca jadą !...

Podoba Wam się post ? :* ;)

Brak komentarzy: