Translate

piątek, 7 lutego 2014

Wybacz ale będe Ci mówiła skarbie ;)

MOja jedna z ulubionych książek ,  pt "Wybacz ale będę Ci mówiła skarbie" , wg mnie książka jest o niebo lepsza od filmu !
Fabuła ;
Alex jest trzydziestosiedmioletnim zdolnym, przystojnym i pewnym siebie pracownikiem agencji reklamowej, gdzie zajmuje odpowiedzialne stanowisko. Wydaje się, że nic nie może zakłócić jego poukładanego życia w pięknym apartamencie i drogim samochodzie. Kiedy jednak podczas niegroźnego wypadku poznaje Niki, wszystko się zmienia. Alex zakochuje się bez pamięci w 20 lat młodszej licealistce, która wywraca jego życie do góry nogami. Zwłaszcza że chłopakowi trudno pogodzić się z różnicą wieku, jaka jest między nimi. Do tego dochodzą niespodziewane kłopoty w pracy, a na horyzoncie pojawia się była dziewczyna, która chce do niego wrócić. 

Moja opinia filmu ;
Z początku bardzo nudny , w połowie się dopiero rozkręca i nawet fajny ;) Jednak zdecydowanie wole książkę :)



A teraz moje ostatnie zakupy ;  ( nie mam kabla USB więc zdj będą z neta )

KOszula z kołnieżykiem biała ;
Cena ; 59,90 zł 
cena ; 69,90 zł 
Taką samą tylko ciemną , za jedyne 25 zł :)

Spodnie ; 30 zł :)









Brak komentarzy: