Translate

wtorek, 4 lutego 2014

Pierwszy Wpis

Jak w tytule , pierwszy wpis :)

Będzie to blog o moim życiu ,  o mnie i mojej walce z niepotrzebnymi kilogramami . A więc od początku ;
Chodziłam do Technikum odzieżowego przez dwa lata , projektowałam i szyłam ciuchy  ale wyrzucili mnie ( nie ważne za co , może kiedyś tu napiszę , bo to długa historia :) )
Obecnie mam maszyne  w domu - nadal szyje i projektuje w wolnej chwili . Pomysły czerpię z DIY - Zrób to sam :) Oto kilka rzeczy , które już zrobiłam ;
Świetny pomysł <3 

Niestety mi tak fajnie nie wyszło jak tutaj jest :(

Torba mi wyszła świetnie <3 Robiłam dla koleżanki :)

Teraz myślę nad tym pomysłem :) Mam akurat bluzkę , która z tymi serduszkami wyglądałaby rewelacyjnie , bo teraz to jest taka hmmm "Pusta"? xD 


Jak widzicie , nie tylko ciuchy i moda mnie interesuje :) Uwielbiam też różnego rodzaju dekoracje do pokoju , bardzo często rozkminiam co tu jeszcze zmienić :) 

Jestem bałaganiarą <3 
Ale ; Jeżeli za­bałaga­nione biur­ko jest oz­naką za­bałaga­nione­go umysłu, oz­naką cze­go jest pus­te biur­ko?  
Tak często zadaje to pytanie ludziom , którzy mówią mi o moim bałaganie :D 
W końcu z dwojga złego  lepiej jest mieć burdel  w pokoju niż pokój w burdelu ;)

Zaczynam czytać książkę pt . "Za wszelką cenę" - dostałam tą książkę od babci 8go grudnia 2008 roku , po wyjściu ze szpitala :) Opowiada ona o modelce , która ma wygórowane ambicje , a kiedy przychodzą pierwsze sukcesy woda sodowa uderza jej do głowy . Świat ukazany w książce jest to świat samochodów za sto tysięcy dolarów , wszech potężnych magnatów medialnych i apartamentów przy Piątej Alei .

Moim ulubionym serialem są Gotowe Na Wszystko <3 <3 Obejrzałam już wszystkie sezony z dwa razy i nadal mi się nie znudził !! :D  Kocham Go , ponieważ zawsze poprawia mi humor, dzięki niemu wiem, że nie tylko miłość jest ważna ale także przyjaźń , ta prawdziwa - rzecz jasna.  Jest dużo scen śmieciowych , aż czasem mi wstyd za te aktorki  ;D 




A teraz coś o moich zmaganiach ;
Waga 03.02.2014 rok = 66 kg
Wzrost = 160 cm
Wymiary ;
Szyja = 31 cm
Biust = 91 cm
Talia = 84 cm
Oponka = 95 cm
Biodra = 100 cm 
Udo = 55 cm
Łydka = 41 cm
Biceps = 28 cm
Łokieć = 25 cm
Nadgarstek = 16 cm 

Cel I = 60 kg 
Cel II = 55 kg
Cel III = 50 kg <3 <3 Chce juz !!!

Plan na każdy dzień ;
Dieta = 1200 kcal
Zero Słodyczy 
Zero Fast food 
Ćwiczenia minium 20 min dziennie 
Niedziela - wolne od diety ale nie od ćwiczeń 

Hamburgery ? - nigdy za specjalnie nie lubiłam 
Cheesburgery ? - Tak , ale tylko z McDonald's  ale nie jem tak od czerwca 2013 roku 
Hod-Dog ? - Nigdy nie lubiłam :)
Pizza ? - Kocham ale też z rok nie jadłam :)
Zapiekanki ? - Uwielbiam z pieczarkami ale tez nie jadłam baaardzooo dawno ;D
Frytki ? - nieeee , jak jeszcze jadłam to zawsze na dnie pełno oleju było , łeeee ;ooo
KFC ? - NIGDY WIĘCEJ !!!
McDonald's ? - NIGDY WIĘCEJ !!!

Pije zieloną herbatę i czarną bez cukru, Kawę z mlekiem ( 3,2%) , bo u mnie tylko takie kupują + łyżeczka cukru . Wody pije mało , nie umiem się przemóc :(

Zasady ;
1. NIE JEM PO ZA DOMEM !!! 

To chyba narazie tyle co powinniście wiedzieć, będę dodawać notki regularnie ;) 
Chudego :* 








Brak komentarzy: