Translate

środa, 26 lutego 2014

So Happy

Dzisiaj waga miło mnie zaskoczyła. Myślałam , że po tym jak zrobiłam sobie miesiąc przerwy w odchudzaniu , i jadłam wszystko ( oprócz fastfoodów ) , nie ćwiczyłam etc , waga pokaże jakieś 70 albo więcej :o ! a tu proszę  ; 66 kg ! Świetnie ! Oby tak dalej ;) Waga ta utrzymuje się od jakiegoś miesiąca, więc jest na prawdę dobrze , biorąc pod uwagę , że jadłam przez ten miesiac słodkie itd i nie ćwiczyłam...

Jestem taka podekscytowana ! Czuje , że mogę góry przenosić ! Teraz tylko czekam aż waga pokaże równe 60 kg :)  !

Chudego :*


P.s ;
Oto co znalazłam ! Moja zdobycz ;) Polecam ! :)

Przed 5 min rozgrzewka ;
*Pajacyki 
*Sprint
*Trucht 

Ćwiczenia powtarzamy 3 x , Powodzenia ! ;*

1 komentarz:

Unknown pisze...

Trzymam kciuki , żeby pokazało się 60 kg ! :) Trzymaj się chudo :*