Translate

czwartek, 17 kwietnia 2014

Bang ! Bang !

Witajcie Mordeczki ;*
Na zegarku 01.21
Siedzę i myślę .
Nad czym?

Dziś dostałam propozycję od znajomych żeby razem wynająć mieszkanko .
Duże , dwupokojowe , całe umeblowane tylko trochę drogo nawet jak podzielimy na 3 osoby ... ok 500 zł od jednej osoby a mnie jak na razie na to nie stać, bo szuka pracy .
No i mam czas do DZIŚ żeby dać odpowiedź , bo oni już dziś się tam wprowadzają ;o

No i siedzę i myślę... Fajnie by było ;D

Policzyłam sobie że gdybym nawet zarabiała średnią krajową 1200 zł + moje 600 zł które dostaje razem wynosi 1800 zł  i te 500 na mieszkanie , to mi zostaje 1300  i git :D ale najpierw muszę zarobić te 1200 ....
a z pracą teraz ciężko.

A tak wspominając o pracy ; dodałam ogłoszenie na tablicy że szukam pracy etc i już po godzinie dostałam wiadomość , że chętnie mnie wspomoże finansowo ... 3 tys miesięcznie ale wiadomo za co... Więc dziękuje postoję !

Pomyślę i zobaczy się :) Jak się zgodzę to już dziś wyprowadzka albo jutro ^^
Szczerze? Bardzo bym chciała ! ;)

1 komentarz:

M. pisze...

Ludzie potrafią być straszni, widać to jeśli chodzi o ogłoszenie. Ale cóż. Trzymaj się. <3