Translate

czwartek, 6 marca 2014

Jak się pozbyć cellulitu

Pierwszą najważniejszą rzeczą w zwalczaniu cellulitu jest RUCH ! Możesz być na pięcioletniej diecie i wklepywać w siebie najlepsze kremy ale wiedz , że jeżeli nie ruszysz się z kanapy cellulit też się nigdzie nie ruszy!
Oczywiście nie musisz spędzać kilka godzin na siłowni , mi osobiście wystarczają przysiady , cardio , ćwiczenia z Mel B są świetne <3 ;D
Druga sprawa to dieta ! Niestety wcinanie ciastek i popijanie colą jest nienajlepszym pomysłem .. Polecam marchewkę , wodę :) Problem z fastfoodami nie mam , bo ich nie jadam , wyzwaniem jednak cały czas są słodycze , bo zdaża się , że jeszcze po nie sięgam. Tak wiem, wsyzstko jest dla ludzi , ALE Z UMIAREM !
Co do kremów polecam GARNIER Instensywne Ujędrnienie :)

Wczoraj zaczął się post , mam kilka postanowień ;

1. ZERO SŁODYCZY  40 DNI
2. ZERO PODJADANIA
3. ĆWICZENIA (nie muszą być codziennie , ważne żeby były 3/4 razy w tyg ).
4. CODZIENNIE SPACERY po 20/30 min
5. CARDIO Z MEL B

A za 2 dni DZIEŃ KOBIET ! Co byscie chciały dostać ? :)
Ja się nad tym nie zastanawiałam, bo w sumie nie mam od kogo dostać prezentu ;P

W następnym miesiącu najprawdopodobnie wyjeżdżam do Angli do koleżanki :D  JUz nie moge się doczekac <3 <3 !!!




Brak komentarzy: