Translate

środa, 7 maja 2014

Czy Gra jest Warta Świeczki ?

Hej Mordeczki ;*
Dawno po majówce :) Jak ją spędziłyście ?
Ja byłam z kolegą u kolegi xD ^^

Wgl ... dziś na fb dodała swoje zdjęcia moja koleżanka , z którą prawie nie mam kontaktu ...
Jak jeszcze się odzywałyśmy ( nie cały rok temu ) miała idealną figurę jak dla mnie ^^ - coś w stylu Dody , duże piersi i zgrabna figura  ;

Zawsze jej tego zazdrościłam i inne dziewczyny w klasie tez ... Przez te duże cycki ! ;p 

Dziś jak zobaczyłam jej nowe foty na fb , zamurowało mnie ;oo SZOK ! SZOK ! SZOK ! Jak można z tak ładnej figury zmienić się w worek słoniny ! ;oo 

Teraz wygląda mniej więcej tak ;




Jej sekret ? 
Codziennie a nawet dwa razy dziennie Kubełek KFC , pizza , Mc ,  słodycze , tłuste ... 
Niecały rok... 
Kiedyś połowa dziewczyn z gim oddała by dużo żeby mieć taką figurę jak Ona. 
Dziś połowa dziewczyn brzydziłaby się jej dotknąć ... ;o

Uroki bycia z "bogatym" chłopakiem, który to pod szkołę gdzie upał 30 stopni  przyjeżdżał autkiem ,  jechali do kfc na DUUUŻY ! kubełek a na kolację DUUUZAA ! pizza  ;oo
Aż rzygać mi się chce jak widzę jej tłuszcz na tych fotach na fb , co ona  z siebie zrobiła ... ;o

Ost lato , chciałam ją gdzieś wyciągnąć tu na rower , na spacer czy coś , to nie ... "Michaś przecież ma autko" Po co łazić nie ... ;o 

Pisałam z nią może z tydzień temu , ogólnie co tam u niej etc. Ja pochwaliłam się zdrowym stylem życia :) A przynajmniej aktywnym , a ona odpisała "Ja nie mam na to czasu , od dwóch miesięcy codziennie imprezuję czyt. pije " - napisała mi to dlatego, żebym była zazdrosna ;D 
Dobrze ją znam ^^ 
Gdy ja miałam SWÓJ czas na imprezy , zabawę etc  ona  nie imprezowała , powód ? Nie ma z kim, gdzie , brak kasy  etc 
I teraz skoro ja nie imprezuje  a ona tak no to musiała się pochwalić... 
No i oczywiście tym ile jej chłopak zarabia na tydzień w Anglii ile jej przesyła , no żesz co mnie to gówno obchodzi ;o ! 
A najbardziej rozbawiło mnie to , jak napisała że jej chłopak wysyła jej co tydzień hajs , ale nic nie wie o imprezach na których wydaje jego ciężko zarobione pieniądze . 
Zwykły SZLAUF inaczej takiej dziewczyny nazwać nie można .

Ale właśnie to ona dała mi tego kopa! Bo zawsze "ah , eh . co to nie ja , jestem zajebista i wgl weźcie no wszyscy mi zazdroście eh" - ta jej teksty .. ;o



A więc patrzcie co nie cały rok może zmienić w Twoim wyglądzie ! 


Może Cię oszpecić ! 
Obrzydlistwo ...
Tak się zapuścić!
To jest ten moment ! To jest ta chwila! 
Bo Wy też przegapicie moment i co wtedy?!
WALCZYMY !
NIE PODDAJEMY SIĘ~!
BĘDZIEMY FIT !



Brak komentarzy: