Translate

czwartek, 15 maja 2014

Tygodnik ^^0

Hej Mordki ;*

Zauważyłam , że traktuje tego bloga jak tygodnik . Tygodnik mojego życia , dla ścisłości .
Nie mam czasu pisać codziennie ...

Waga wczoraj pokazała 64 kg , to 1 kg mniej niż tydzień temu - świetnie ^^ :D
Wiem, że to mało ale nie stosowałam się dokładnie do diety po weekendzie ...

Weekend spędziłam u znajomych :)
Dostałam zaproszenie tydzień temu na grilla ^^ Jednak stosowałam się do prostych zasad :)
Zamiast kiełbasek z grilla , karkówki etc zjadłam sałatkę owocową , a w niedziele miskę rosołu , dwa ziemniaczki i małą pierś z kurczaka . Jestem zadowolona , natomiast po weekendzie troszkę zawaliłam ...
Wpadły snikersy , chipsy ;/

Dziś już jest dobrze :)
Śniadanie - Dwie kromki chleba razowego z sałatą pomidorem i papryką
Obiad - nie jadłam
Kolacja - (przed chwilą) Jajecznica z dwóch jaj z pomidorem i papryką + kawa z mlekiem :)

***

W pracy powinnam dostać przelew już  w piątek czekam do dziś ...
Jak już wszyscy dostali wypłatę dowiedziałam się ,że jeżeli nie przyniosę zaświadczenia ze szkoły to nie dostanę pieniędzy ... Fajnie ,nie?
Zaświadczenie to pikuś no ale o takich rzeczach to powinno się mówić na początku a nie ...
Po za tym jak przyszłam we wtorek się upomnieć to dowiedziałam się kolejnej rzeczy , że nie wypełniłam wszystkich podpisów na umowie... No rzesz... Jakby nie mogła powiedzieć jak to oddawałam ... A pytałam czy coś jeszcze wypełnić...
Pięknie ...
Dziś dzwoniłam upomniałam się usłyszałam "Jutro powiem szefowi..." no kurwa jutro i się zdenerwowałam podniosłam głos a jędza się rozłączyła ! Co to kurwa ma być ?! Zero szacunku i kultury ...!


Ach husa....husa....


Troszkę inspiracji :D

Piękna figura... <3 Marzenie !












Brak komentarzy: