Translate

sobota, 14 czerwca 2014

Nieostrożne rozwiązanie jednego problemu , może stać się przyczyną następnego...

Hej Mordki ;**
Co u Was ? :)
Znowu mnie nie było ... tym razem byłam  u kumpeli , która dowiedziała się że jej chłopak dostał +2 lata do odsiadki ... Potrzebowała mnie musiałam być przy niej.
Nie wiem co ja bym zrobiła na jej miejscu ...
Dobrze, że daje rade . Kochają się a to jest najważniejsze, prawdziwa miłość przetrwa wszystko ...

Ja znowu się w coś pakuje...
Tzn... w bliższą znajomość z zajętym starszym facetem...
nie wiem co ja robię ze swoim życiem ale nie podoba mi się to , chyba troszkę się pogubiłam... ale to jest takie... ciekawe , zakazane ... ADRENALINA ...
nie wiem co z tego będzie... pewnie jakieś kłopoty...
ale ja zawsze się pakuje w kłopoty... tylko dlatego że zawsze muszę mieć tego czego chcę , choćby nawet na chwilę ,żeby poczuć że jest moje... potem ... szybko się nudzę i znowu od początku ... Tak jestem szurnięta ...


Kupiłam sobie nową sukienkę na lato :D Rozmiar S ! :D
Ale to musi być jakieś wielkie S skoro ja się mieszczę ... ;oo
foto 1 ;



Fota nr 2 By My ;

Chudego :* 


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Forum pro ana
thinspiracja.pun.pl