Translate

sobota, 7 czerwca 2014

Nieobecna ...

Hej Mordki ;*
Coraz rzadziej jestem na laptopie... Nie mogę dogadać się z mamą ... Wolę nie spędzać czasu w domu ...
Nie było mnie przez ponad tydzień , przez ten czas spadły kolejne 2 kg .
Waga dwa dni temu pokazała 61 kg :) Co mnie baaardzooo cieszy ^^
Mama powiedziała , że chudnę w oczach. *_*
Kupiła mi na wysprzedaży białą sukienkę na lato , myślała ,że będzie za mała a tu jeszcze luz ;o W szoku była , zresztą ja też bo wizualnie wydawała mi się w chuj mała ;o


***

Porównanie wymiarów ;

Biust - 90 cm bez zmian  
Talia - 77 cm (-7cm łącznie ) 
Oponka - 93 cm (-2cm) 
Biodra - 97 cm (-2 cm ) 
udo - 55 cm bez zmian  
łydka - 40 cm (-1cm) 
biceps - 28 cm bez zmian  
nadgarstek - 15 cm (-1 cm ) 

1 komentarz:

Caam pisze...

Gratuluje postępów :** Ładna sukienka ^^ Trzymaj tak dalej :) http://walczacadalej.blogspot.com/