Translate

środa, 22 października 2014

Nic nie będzie stratą czasu , jeśli dobrze wykorzystasz dane doświadczenie .

Dzień Dobry :)
Długo mnie nie było i dużo też się pozmieniało.
Otóż ,mama w szpitalu od 1 października jest :(
na szczęście jest szansa , że już 30 tego października wyjdzie . Mam taką nadzieje ...
Byłam u niej we wtorek , czuje się znacznie lepiej niż ostatnio jak ją odwiedziałam
Nie faszerują już jej tak lekami , jest chyba ... dobrze.

Na razie z moim mieszkamy z babcią , na okres pobytu mamy w szpitalu .
Babcia nie poradziłaby sobie z 3 psami .
Potem musimy coś wymyślić , ponieważ mamy nieopłacone mieszkanie a lipa z pracą.
Mój dziś ma iść na rozmowę , mamy nadzieje że dostanie tą pracę.


Waga 60 kg
Nie wiem czemu ;c
Podniosła się o 1kg ;c
chyba za bardzo pozwoliłam sobie na słodkie ;c
LISTOPAD MIESIĄC BEZ SŁODKIEGO !
oczywiście staram się nie jeść ale listopad to już wyzwanie !


Chyba nie chcemy wyglądać jak Amerykanki , prawda? 


Od nas zależy jak wyglądamy !

 
 
 
 

Brak komentarzy: