Translate

środa, 4 lutego 2015

Zrób to !

'Ten kto nie ma w sobie dość odwagi aby podjąć ryzyko , nie osiągnie w życiu niczego'
☻☻☻
'Nigdy nie wmawiaj sobie , że nie dasz rady , bo wiara w siebie to połowa sukcesu!'
☻☻☻
'Ogarnij dupę , zaciśnij pięści i daj radę. Nie ważne , że nie ma dla kogo ważne aby opadły im kopary!'
☻☻☻
'Nie jest łatwo , ale jest warto!'
☻☻☻
'Odchudzanie to jedyna gra , w której wygrywa ten kto traci'
☻☻☻
'To jest ten moment to jest ten czas!'
☻☻☻
'Kiedyś - nie ma takiego dnia tygodnia'
☻☻☻
'Upadłem....nikt nie podał mi ręki. Wstałem sam silniejszy'
☻☻☻
'Wyloguj się, wyłącz kompa i idź na trening!'
☻☻☻

 
 Czy jest coś piękniejszego od dumy człowieka , który osiągnął w życiu to czego chciał?
Czy jest coś piękniejszego od zaczęcia życia na nowo z nowym ciałem ?
Odpowiedź sobie sama na pytania i wybierz :)
Ja mówię ,że warto!
Uczucie jakie towarzyszy przy każdym sukcesie jest nie do opisania ♥♥♥
16 kg za mną
7 kg zostało
Waga aktualna = 57 kg
Waga docelowa = 50 kg
Wzrost = 160 cm
Największy sukces?
Biodra kiedyś = 104 cm
Biodra dziś = 92 cm
#miazga !
I Ty możesz zmienić swoje życie , zacznij już dziś :) !
Powodzenia !

1 komentarz:

Unknown pisze...

Kochana gratuluję ! <3 Osiągnęłaś naprawdę wiele...